ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

اخذ ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری در شمال فرانسه است که با آلمان، فرانسه و بلژیک همسایگی دارد. این کشور یکی از سه کشوری هست که بیشترین درآمد سرانه را در دنیا دارد و اغلب به‌عنوان امن‌ترین کشور دنیا اسم برده می‌شود. این کشور جزو کشورهایی با چند فرهنگ است. اغلب مردم به چهار زبان فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و لوکزامبورگی صحبت می‌کنند. درآمد اصلی این کشور از فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی و بانکداری است و یکی از بزرگترین مراکز بانکداری اروپاست. رفت‌وآمد از لوکزامبورگ به کشورهای همسایه به راحتی صورت می‌گیرد و با قطارهایی که چندین بار در روز حرکت دارند تا بروکسل ٣ ساعت، تا پاریس ٢,٥ ساعت و تا تریه در آلمان ٤٥ دقیقه فاصله است.

شرایط ویزا
مدارک مورد نیاز
هزینه اخذ ویزا
شرایط ویزا

شرایط کار، بیمه و قوانین مالیاتی در لوکزامبورگ به ‌صورتی است که افراد کشورهای همسایه کارکردن در این کشور را به کشور خودشان ترجیح می‌دهند. پنجمین کشور جهان از نظر کیفیت زندگی و دارای بالاترین درآمد سرانه در میان کشورهای جهان است. این کشور همچنین از نظر وضع بهداشتی و کیفیت زندگی نمرات بالایی کسب کرده است. نرخ سواد در این کشور ١٠٠ درصد بوده و سرانه رشد بهره‌وری در لوکزامبورگ به بیش از ٥٠‌ هزار و ٣٠٠ دلار می‌رسد. درحالی‌که سهم بخش خدمات از تولید ناخالص داخلی این کشور اروپایی حدود ٨٤‌ درصد است، سهم بخش صنایع تولیدی حدود ١٤‌درصد است. در این کشور ٢٤ روز طول می‌کشد تا بتوانید یک شغل جدید را آغاز کنید و نرخ بیکاری در آن ٨/٦‌ درصد است. تنها یک دانشگاه در این کشور وجود دارد ولی از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارد. هزینه تحصیل در دانشگاه لوکزامبورگ بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ یورو است و در سال کمتر از ۲۰۰۰ یورو می باشد که مبلغ ناچیزیست. به دلیل استانداردهای بالای زندگی در این کشور هزینه زندگی در آن بالاست که می توانید با گرفتن با کار پاره وقت آن را تامین کنید و از نظر یافتن کار اصلا نگران نباشید در این کشور در هر زمینه ای کار فراهم می شود.

مدارک مورد نیاز

امکان دریافت بورسیه نیز برای دانشگاه لوکزامبورگ وجود دارد که لازمه آن داشتن نمرات خوب در مقاطع پایین تر و مقالات معتبر است.

هزینه اخذ ویزا

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت کیافران تماس حاصل فرمایید.

آیا هنوز سوالی برایتان باقی مانده است؟

در یک تماس تلفنی، سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ آن ها را از کیافران دریافت کنید…

۰۲۱-۲۶۴۰۴۰۰۲

تجربه و یا پرسش های خودتون رو به اشتراک بذارید

کیافران نیک سیر

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

تلفن: ۲۶۴۰۴۰۰۲
info[at]kiafaran.com

تهران، بلوار میرداماد، ساختمان اداری تجاری رز میرداماد، طبقه ۴، واحد ۴۰۸