اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس

اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس

ویزای کانادا به صورت 5 ساله و چند بار ورود صادر می‎گردد. اما بهتر است بدانید اعتبار ویزای کانادا برای دریافت ‌کنندگان بسته به اعتبار پارسپورت یا همان تاریخ انقضا دارد. البته کانادا ویزاها را 10 ساله هم صادر می‎کند اما پاسپورت‎های ایرانی حداکثر 5 ساله هستند. دریافت ویزای تضمینی کانادا در ظاهر کمی پیچیده می‌باشد اما داشتن تجربه و دانش می‌تواند دریافت ویزای کانادا را راحت‌تر کند.

شرایط اخذ ویزا
مراحل اخذ ویزا
شرایط اخذ ویزا

– تمکن مالی کافی برای خرید یک بیزینس و پرداخت حداقل یکسال حقوق کارمندان

– خرید حداقل 51% از یک بیزینس کانادایی

مراحل اخذ ویزا

در این روش متقاضی باید برای خرید یک بیزینس با صاحب آن به توافق برسد و قرارداد خرید را امضا کند . معمولا مبلغ کمی از قرارداد پرداخت می شود و مابقی منوط به اخذ ویزای کار می شود. سپس برای متقاضی گواهی LMIA ( گواهی ارزیابی تاثیرات بر بازار کار ) اخذ می گردد.در این روش متقاضی از درج تبلیغات پیشنهاد کاری ( جاب آفر) در وب سایت ها و روزنامه های کانادا معاف است. به علاوه باید یک بیزینس پلن جامع تهیه شود به شکلی که متقاضی نشان دهد چگونه حضور او در بیزینس به گسترش آن و تولید کار یا حفظ کارمندان موجود کمک می کند.

پس از آن متقاضی در خواست ویزای کار می کند و لازم به ذکر است که به همسر متقاضی ویزای کار اوپن و به فرزندان زیر 22 سال ویزای تحصیلی و کار اهدا می شود .

مدت زمان انجام این پروسه 6 ماه است. پس از دریافت ویزای کار متقاضی می بایست وارد کانادا شده و نسبت به پرداخت مابقی مبلغ بیزینس اقدام کرده و به مدت یکسال فعالیت مستمر در بیزینس داشته باشد.

پس از یکسال متقاضی باید در آزمون آیلتس جنرال نمره 6 را در هر مهارت کسب کرده و نسبت به اقامت دائم کانادا از طریق Canadian Experience Class اقدام نماید.

آیا هنوز سوالی برایتان باقی مانده است؟

در یک تماس تلفنی، سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ آن ها را از کیافران دریافت کنید…

۰۲۱-۲۶۴۰۴۰۰۲

تجربه و یا پرسش های خودتون رو به اشتراک بذارید

کیافران نیک سیر

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

تلفن: ۲۶۴۰۴۰۰۲
info[at]kiafaran.com

تهران، بلوار میرداماد، ساختمان اداری تجاری رز میرداماد، طبقه ۴، واحد ۴۰۸