طریقه گرفتن وقت سفارت کانادا

نحوه گرفتن وقت سفارت جهت دریافت ویزای کانادا در همه کشورها یکسان و مطابق با قوانین کانادا است. گرفتن وقت سفارت کانادا به دو صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر می‌باشد. البته چه وقت به صورت اینترنتی گرفته شود چه به صورت حضوری شما می‌بایست جهت انگشت‌نگاری ویزای کانادا به دفاتر مخصوص برای این ‌کار (VAC) در کشور مورد نظر مراجعه کنید.

دریافت وقت آنلاین سفارت کانادا

برای گرفتن وقت سفارت کانادا به صورت آنلاین ابتدا باید به سایت سفارت کشور مورد نظرتان مراجعه نمایید و یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید. سپس در قسمت رزرو مدارک خواسته شده را با کیفیت بالا بارگذاری کنید. پس از بارگذاری مدارک، بایستی فرم‌های مربوط به درخواست کننده را تکمیل و ثبت کنید. مرحله آخر واریزی وجه سفارت است که به صورت آنلاین و از طریق سایت انجام می‌شود. بعد تعیین وقت، شما باید در روز تعیین شده برای انگشت‌نگاری ویزای کانادا به کشور مورد نظر مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افراد زیر ۱۴ سال و بالای ۸۰ سال به انگشت‌نگاری احتیاج ندارند. دقت کنید که چنانچه طی این فرصت نتوانید به دفتر انگشت‌نگاری (VAC) کشور مورد نظر مراجعه کنید، درخواست شما خودبه‌خود لغو خواهد شد. بعد از انگشت‌نگاری جواب ویزای کانادا از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

گرفتن وقت حضوری سفارت کانادا

شما می‌توانید به صورت حضوری نیز برای گرفتن وقت سفارت ویزای کانادا اقدام کنید. در این صورت باید به صورت حضوری و با همراه داشتن مدارک به کارگزاری در کشور مورد نظرتان مراجعه کرده و پس از تحویل مدارک و تکمیل فرم، زمان انگشت‌نگاری را مشخص کرده و در روز و ساعت تعیین شده، مجددا جهت انگشت‌ نگاری به کارگزاری یا همان (VAC) در کشور مورد نظر مراجعه کنید. در اینصورت وجه را باید از طریق شعب بانک در کشور مربوطه واریز نمایید و فیش واریزی را به دفتر VAC تحویل دهید. پس از انگشت‌نگاری جواب ویزای کانادا به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مزیت اخذ وقت سفارت آنلاین کانادا

– در وقت سفارت آنلاین شما این امکان را دارید که در صورت نقص مدارک، فایل‌هایتان را اصلاح کنید.

– در صورت گرفتن وقت آنلاین شما مدارک را از طریق سایت بارگذاری کرده و فقط برای انگشت‌نگاری باید به کشور مورد نظرتان سفر کنید.

– مدارک ارسالی شما با دقت توسط کارشناسان ویزا در سفارت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تجربه و یا پرسش های خودتون رو به اشتراک بذارید

کیافران نیک سیر

24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

تلفن: ۲۶۴۰۴۰۰۲
info[at]kiafaran.com

تهران، بلوار میرداماد، ساختمان اداری تجاری رز میرداماد، طبقه ۴، واحد ۴۰۸